13 hodín v Dubaji

Krátka fotoreportáž z môjho krááátkeho pobytu v Dubaji.

Ako už asi viete, počas mojej cesty zo Soulu som mala viac ako 12 hodín na prestup v Dubaji. A tak som sa rozhodla, urobiť si malý výlet.

Už asi pred mesiacom som si objednala lístok na Big Bus City Tour a naplánovala si miesta, ktoré stihnem navštíviť.

Do Dubaja som priletela o 4 ráno, nasledovala rýchla pasová kontrola a víza. Príručnú batožinu som si odložila v úschovni a mala pred sebou ešte zopár hodín čakania, kým sa vonku rozodnie a ja pôjdem výletovať.

Z letiska na prvú zastávku bus tour – WAFI – som sa odviezla letiskovým taxíkom. Dostala som pridelený nejaký luxusný a za  min cestu zaplatila asi €20.

Ako prvú časť výletu som zvolila modrú trasu autobusu, ktorá vedie popri mori, na palmový ostrov a centrom naspäť. Popravde som bola trochu sklamaná, pretože prvá časť tour bola dosť nudná, nakoľko viedla len cez domy na pobreží.

Po príchode späť do WAFI som presadla na červenú trasu a rozhodla sa využiť možnosť hodinovej plavby loďou. Rozhodnutie skvelé- vďaka plavbe som videla aj staršie časti mesta, ktoré by som kvôli nedostatku času autobusom nestihla.

No a po plavbe hurá späť na letisko,  tentokrát obyčajným taxíkom. Cena cca €5.

IMAG5033 IMAG5039 IMAG5042 IMAG5059 IMAG5063 IMAG5066 IMAG5071 IMAG5077 IMAG5078 IMAG5080 IMAG5082 IMAG5084 IMAG5104 IMAG5113 IMAG5125 IMAG5137 IMAG5138 IMAG5142 IMAG5144   IMG_6615 IMG_6621 IMG_6633 IMG_6648 IMG_6651 IMG_6659 IMG_6665 IMG_6673

A aký pocit som vlastne z Dubaja mala? Skvelý. To miesto spája dovolenku pri mori a dovolenku vo veľkom meste (čo milujem). Rada by som sa vrátila na dlhšie a užila si tam originál dovolenku. Tak raz možno.

Aké je vaše top dovolenkové miesto? Čo podnikáte, keď máte dlhý prestup?

XOXO

Nat

Pridaj komentár

