Bye bye Korea :(

Už je to tu…druhý semester za mnou a ja (pravdepodobne na veky vekov) opúšťam Kóreu…

Viete, že som s ňou v poslednej dobe mala taký love-hate vzťah a už mi to tu trochu liezlo krkom. No už teraz, keď sa tak postupne so všetkými lúčim viem, že mi to tu bude chýbať. A ak sa raz zadarí, vrátim sa aspoň na dovolenku 🙂

Keď toto čítate, pravdepodobne som už na ceste na letisko alebo v lietadle, smer Dubaj. No a hoci sa už možno onedlho vidíme doma, v zásobe mám stále veľa fotiek a príbehov z posledných dní, keď som vôbec nestíhala postovať.

No a hlavne – v piatok sa vidíme v Dubaji 😀 Tak mi držte  palce, nech ma tam nevymenia za ťavu a nestratím sa.

XOXO

Nat

Pridaj komentár

