Korean Traditional Painting Class

IMAG4208

Keď sme sa rozhodli ísť na hodinu maľovania, ani ma nenapadlo, ako veľmi oddychová činnosť to bude…musím priznať…chýba mi tu skicár a akvarely…

Asi vás veľmi neprekvapí, keď poviem, že sa class odohrávala v Seoul Global Culture & Tourism Center…asi by som sa tam mala presťahovať, ušetrila by som na lístkoch na metro 😀

Každopádne…po príchode sme si mohli vybrať, aký motív budeme maľovať- ruže alebo lekno. Taktiež sme dostali predlohu, ako hotová maľba bude cca vyzerať. Chcem ružovo bielu ružu alebo červenú? No to by som nebola ja, aby som neišla proti prúdu a nechcela maľovať červeno bielu 😀

Pani učiteľka bola veľmi milá a aj keď nehovorila anglicky, všetko nám názorne ukázala. Používali sme dokonalé štetce (myslím, že to boli kaligrafické), ktoré držia farbu, no nepúšťajú ju všetku naraz tak, že ste farební aj za ušami 😀

A ozaj- zabudla som spomenúť- maľovali sme na vejáre 🙂 Ideálne – takto v lete.

Celá hodina bola dokonale ukľudňujúca a relaxačná. V miestnosti bolo ticho, každý sa sústredil na svoju prácu…ostatné išlo bokom. Raj. Vravím – asi sa tam presťahujem 😀

No a na konci som bola prekvapená, ako krásne sa nám to vlastne podarilo. Čo poviete?

Ešte by som pred odletom chcela stihnúť aspoň jednu podobnú hodinu- tentokrát asi výrobu tradičnej záložky do knihy. Tak uvidíme.

Inak tu v Soule máme už asi oficiálne leto. Ak závidíte, nemusíte. 30 stupňov v strede mesta nie je ideál 😀 Ale nesťažujem sa, lepšie ako sneh 😀

XOXO

NatIMAG4195 IMAG4196 IMAG4197 IMAG4203 IMAG4204 IMAG4205 IMAG4207  IMAG4210 IMAG4211 IMAG4212 IMAG4213 IMAG4215 IMAG4216 IMAG4217 IMAG4220 IMAG4222

Pridaj komentár

