One day in Dubai

Ako niektorí z vás vedia (alebo ako väčšina z vás nevie), na mojej spiatočnej ceste Soul-Viedeň mám takmer 13 hodinovú prestávku v Dubaji. A to by bola škoda nevyužiť. 

V marci tohto roku bola pre občanov Slovenskej republiky zrušená vízová povinnosť pri ceste do Spojených Arabských Emirátov. Tento fakt mi krásne nahral do kariet, pretože na Slovensku veľvyslanectvo nemáme a Slovensko nepatrilo ku krajinám, ktoré víza mohli získať priamo na letisku. Už som totiž bola pomaly zmierená so spánkom v letiskovej hale…

Ale to sa nekoná a ja vymýšľam, ako čo najproduktívnejšie stráviť čas od 5 am do cca 15 pm. A ako s zdá, vyhrá to okružná jazda vyhliadkovým autobusom. Priznám sa, že som vždy tajne túžila takú absolvovať, no v Paríži, Londýne aj New Yorku som sa im úspešne vyhla a v Soule ma to neláka, tu som dlho a všetko stíham pozrieť pekne peši. No ale Dubai….popravde si viem predstaviť, ako by som sa tam chúďa stratené motala po meste a zmeškala lietadlo.

Výber padol na jednu zo spoločností, ktoré operujú vo všetkých veľkých mestách – Big Bus Tours a ich 24 hodinový lístok. Ak správne počítam, stihnem si dať obe ich trasy a vidieť v podstate celé mesto. Za necelých 50€ je to skvelé.

Ale to by som nebola ja, aby sa na mojom plánovanom nevyskytol problém. A to taký, že v piatok v Dubaji jazdí metro až od 2 poobede (WTF???). Takže moje plánovanie, metro aplikácia v iPade a presný plán cesty putujú rovno do koša. Budem si musieť zobrať taxík. Yes. Už sa nemôžem dočkať. Chcela som si jeden objednať dopredu, no keď mi milý pán napísal cenu $45 za cca 15 minútovú jazdu….beriem taxíka priamo na letisku. A preto sa pýtam – máte nejaké rady, ako sa v Dubaji nestratiť, nenechať ukradnúť a vymeniť za ťavu? :))

Ak áno, budem rada, ak necháte komentár.

XOXO

Nat

Pridaj komentár

