Welcome to WordPress

Ako ste si možno všimli, zmenila som design. A nielen to. Rozhodla som sa svoj “blog” presunúť na inú platformu- na WordPress. Keďže som sa rozhodla si blog nechať aj po návrate z Kórei, KoreanDiariesByNat sa mení iba na DiariesByNat. Zanedlho asi pribudne aj úplne vlastní doména, zatiaľ ostávam na wordpress.com. No neľakajte sa,  staré uRl vás sem automaticky presmeruje. Celkovo sa mi to tu zdá tak trochu prehľadnejšie a jednoduchšie. Teraz si príspevky môžete filtrovať podľa tagov a kategórií, hľadať v archíve, prihlásiť sa na odber či komentovať. Ešte na celkovom “vzhľade” budem pracovať, ale už teraz sa mi to páči viac. Čo vy na to? Budem rada za každý “nový” a “prvý” komentár.

XOXO

Nat

P.S.: Ak by ste tiež chceli presmerovať svoju stránku inam, stačí HTML kód tej starej zmeniť podľa návodu tu: http://fitanne.tumblr.com/post/51497224151/how-to-automatically-redirect-to-a-new-url-html

One thought on “Welcome to WordPress

Pridaj komentár

