Dog Cafe

Minule mňaukačky, dnes hafkáčovia. Alebo aj report zo zvieracej kaviarne #2. 

Ako všetci určite viete, mám radšej psy ako mačky a preto som sa do dog cafe tešila oveľa viac ako do mačacej. No ale to by nebolo moje tešenie sa bez nervov tomu predchádzajúcich.

Doma som si pekne do iPadu nachystala mapu, kde sa kaviareň nachádza (tá, do ktorej som chcela ísť, lebo tu ich je samozrejme milión) a vybrala sa s Evou von. No a po príchode do Hongdea som zistila, že som iPad nechala pekne na posteli a nemám tušenie kde sa kaviareň nachádza. Paráda. Takže sme sa rozhodli sa trochu poprechádzať dokola a snáď niečo nájsť. našli sme Cat cafe (nezájem) a vzdali sa nádeje, že sa do nejakej tej dog dostaneme. No nakoniec bola Eva akčná (ja som sa odmietala baviť s ľuďmi) a od nejakých slečien zistila lokalitu inej Dog Cafe. A bolo to super…pretože bola taká…lepšia.

Celkovo bola dosť zašitá, takže ju asi nepozná až toľko ľudí, bola príjemne rodinná, nebol tam nátresk, zvieratá neboli omámené ani zdrogované a pripomínalo to skôr akýsi útulok spojený s dobrou kávou. Teda aspoň na tom sme sa akosi zhodli- mnohé psy mali zranenia a mali sme dojem, že skôr boli porôzne pozbierané ako nakúpené značkové spešl do kaviarne.

Ja som sa najviac zamilovala do buldočka, samojeda, čiernej jazvečíčky a plemena, ktorého názov nepoznám, no pracovne som ho nazvala Koberec, lebo jeho srsť bola ako taký ten šedý námahový koberec, čo sa dáva do kancelárií.

No ale jedna fotka vydá za tisíc slov, tak sa kochajte 🙂

image

image

image

image

image

image

image

Toto je Koberec

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

HavHav

Nat

Pridaj komentár

