Cherry Blossom

Konečne máme jar! A preto všetci šalejú kvôli….kvitnúcim čerešniam.

Keďže dnes bolo vonku fakt dokonalé počasie a mne sa po škole chcelo ísť von a moja super spolubývajúca sa rozhodla vynechať kórejčinu, vymyslela som výlet do Seoul Forest a prechádzku medzi kvitnúcimi čerešňami. 

Pre nás trenčanov majúcich Soblahovskú a zlíňákov majúcich sadovú to nie je nič extra, no tu je to fakt udalosť! Poriadajú sa festivaly, ľudia cestujú do jaonska…a celkovo sa na toto obdobie veľmi tešia. No a aj keď som to nepredpokladala, podľahla som okúzleniu po dlhej dobre aj ja.

Ale v tomto prípade platí “radšej raz vidieť ako stokrát počuť (čítať)”…a preto sa pokochajte radšej sami.

Tak si užite vlastné čerešničky u nás doma

XOXO

Nat

Pridaj komentár

