The War Memorial of Korea

Po dlhom čase mám pre vás klasický turistický článok. v poslednej dobe som sa na turistu moc nehrala a pôvodne som mala v pláne byť celý víkend doma, no pekné počasie mi urobilo škrt cez rozpočet…

… a prinútilo ma vyhrabať sa z postele. A preto som otvorila svoju premakanú mapu s miestami, kam chcem ísť a vybrala som War Memorial múzeum.

Ale keďže ani Lotta ani ja nie sme moc turističné osoby, nečakajte siahlodlhý popis histórie, ktorý sme si tam naštudovali. V podstate sme sa veľmi zľahka múzeom prešli, neprečítali ani jeden popisok exponátu, urobili zopár fotiek, presunuli sa von, urobili ďalšie fotky a zakotvili sme v Starbucks 😀 To viete, po namáhavej prechádzke je treba si dať oddych.

Inak práve dokončujem úlohu do školy- tlačovú správu o sebe…jes, nie je nič lepšie ako písať 2 A4 o sebe…v angličtine… 😀 A čoskoro bude na webe aj prezentácia prvej značky z fw..tak sa tešte 🙂

Inak trochu mimo téme…gratulujem nám k výsledkom volieb…malý krok pre Slovensko?

Peknú nedeľu

XOXO

Nat

Pridaj komentár

