Meow

Alebo po našom mňáááu…lebo dnes sme boli v Cat Cafe!

Dnes sme si dali rande s Miškou (z Českého Centra) a rozhodli sme sa zájsť do niektorej zo zvieracích kaviarní v Myeongdongu.

A ak neviete, čo je zvieracia kaviareň, dovolím si malé vysvetlenie. V Soule žije väčšina ľudí v bytoch a nemôžu si dovoliť chovať v ňom domácich miláčikov. A preto sa po celom meste otvárajú tieto cute kaviarničky, kde si môžete prítomnosť zvieratiek užiť. Najbežnejšie sú práve Cat kaviarne, nasledujú Dog a videla som už aj ovečkovú.

Takže sme si našli najbližšiu, pri vchode sa prezuli a zdezinfikovali si ruky. Zaplatili sme vstupný poplatok 8000 wonov, ktorý zahŕňa jeden nápoj a vrhli sa na mačičky.

V kaviarni mali odhadom 15 mačiek rôznych “značiek”, väčšinou podľa mňa dosť dobré druhy (z toho čo som poznala to bol Sphinx, birma, perzská, ruská modrá a taká pekná s leopardím vzorom).

Takže sme sa s nimi trochu pohrali, urobili milión fotiek, mala som chuť si niektorú strčiť do kabelky a utekať. Ale asi by si to všimli a naháňali ma 😀

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Nabudúce navštívime psíkov, tak sa tešte 🙂

XOXO

Nat

Pridaj komentár