Fish market II.

Keďže mám pocit, že to tu nejak flákame s výletmi, rozhodla som sa na dnes zorganizovať výlet na fish market. Na ten, kde sme minule jedli hýbajúcu sa chobotnicu. 

No sklamem vás- dnes sa žiadna chobotnica nekonala. Ostatní boli dosť slabé kusy.

Neodolali sme však úplne a rozhodli sme sa pre sashimi z veľmi podivnej plochej ryby. Tú nám zabili, očistili a teta pekne pripravila kúsky a prihodila pár kúskov lososového sushi grátis.

A čo myslíte-čo urobili so zvyškami ryby? No samozrejme nám ich pekne zbalili a v reštaurácii nám z toho urobili nič moc polievku (moc smrdela rybinou a bola štiplavá). Ale kým ostatní ju drtili, ja som sa vrhla na nimi opovrhnutý zbytok ryby. Aspoň mi viac ostalo 😉

Inak na budúci týždeň sa chystám na viac ako na jednu prehliadku (JUCH JUCH JUCH), tak sa tešte 🙂

A ako víkendujete vy?

XOXO

Nat

Pridaj komentár

