Random I

…alebo čo sa inde nevošlo.

V mobile sa mi zozbieralo zopár fotiek, ktoré nie sú samostatne vhodné na celý článok, ale na menší fotomix budú ideálne 🙂

image
Moja prvá plechovka originál Campbell’s soup! Teším sa, keď ju ochutnám.

image
White day- Valentajn podruhé

image
Najlacnejší obed v menze- 1€

image
Dva dni zápisov do záujmových klubov

image
Prečo u nás len tak v škole nerozdávajú takéto gift bagy?

image
Večera

image
konečne som si zaobstarala origoš Oxford blok a som vzorná študentka

image
Pijem si z čase jak paninka

image
V českom centre 😀

image
Korea rulez- lozky do topánok, s ktorými vyrastiete!

image
Nova bunda Alex…ručne malovaný originál z 80tych rokov

image
Podľahla som kórejskej tenisko-sukňo móde

image
A sladká bodka…torta, na ktorej sme si zgustli v Českom centre 🙂

XOXO
Naz

Pridaj komentár

