Gwangjang market

Lebo vintage…a to chceš!
Včera sme sa s. Míšou z Českého centra vydali na menšiu obhliadku jednoho z miestnych marketov- Gwangjang Market, ktorý mám i a 4 zastávky metrom, no ešte som ho nestihla očíhať.
Prvou zastávkou bola obrovský sekáčový market, kde sa na nás doslova valili tony vintage oblečenia a doplnkov. Po prekonaní počiatočného šoku (haha a že vraj som shopping girl, skoro som tam zinfarktovala) sme sa pustili do hrabania a hladania a poterania a číhania.
Nakoniec som ulovila vintage Céline (och číham net a zdá sa, že by mala byť origoš) kabelku, ktorú ešte čaká očistenie a nakrémovanie a potom príde jej fotočas; a dokonalú džínovú vestičku za necelých 7€, ktorú ešte čaká práčka. Miška ulovila bombovú bundu z 80tych rokov s nášivkami na ramenách, farebnú blúzku a psaníčko. To ej tak, keď vie niekto smlouvat ceny :))
imageimageimageimage
Keď nás v sekáči chytila klaustrofóbia, dalis me si ešte super prechádzku samotným marketom a poviem vám- to je niečo!
Na to to konkrétnom markete kúpite všetko (a hlavne všetko tradičné, ale nie určené pre turistov, ale pre domácich). Tradičné kórejské topánky, predpripravené drdoly do vlasov na tradičné účesy. obchodíky (desiatky obchodíkov) s hanbokmi…nestačila som sa dívať z jednej strany na druhú. Nasledovali obchodíky s látkami od výmyslu sveta, pomôcky na šitie, dokonca samostatný obchod so zipsami. A hoci sa celá atmosféra nedá asi zachytiť, aspoň zopár fotiek:
imageimageimageimageimageimageimageimage

Pekný zvyšok nedele
XOXO
Nat

Pridaj komentár

