B-day girl

Keďže som mala včera narodeniny (a mala som opäť 17), rozhodli sme sa so zopár kamarátmi vyraziť na All you can eat večeru.
Fakt ma potešilo, že si počas týždňa toľko ľudí našlo čas na menšiu oslavu a aby som spomenula všetkých- Eva, Kristýna, Kim, Wibke, Lotta, Florina, Taylor, MinJae a neskôr sa pridali aj Nadine a Mark. Týmto im ešte raz ďakujem za účasť.
Najprv sme si teda pekne pripili panákom Soju a naložili si na taniere asi 5kg mäsa, šalátov, ryže a kimchi. Mňááám. jedlo sme samozrejme zapíjali ďalším Soju.
imageimageimageimageimage
No a potom! Potom to prišlo. Hepi bŕzdej tu júúú, hepi bŕzdej tu júúú…a už sa niesla dokonalá torta v tvare medvedíka ja so sviečkami! Bola som nadšená. A potom ešte taška s darčekmi!!! Fakt som niečo také kjút vôbc nečakala.
V úžasnej taške à la Balenciaga sa nachádzala šiltovka lepšia ako Rytmusova- šiltovka-vlk; medvedíkové sponky; soju a prianie s jednorožcom!!! Nechápem ako to trafili! + darček od MinJae- balzám na pery s vôňou ruží
imageimageimage
Keď som sa dostatočne vytešila zo šiltovky, rozkrájala som tortu (haha plastovým nožom) a pekne sme si ju soapali paličkami 😀 Už ste niekedy jedli tortu paličkami?
imageimageimageimageimage
Po dojedení som mala pocit, že sa domov odgúlame! no zvládli sme to po dvoch a vonku si ešte pripili skvelým “šáňom” za necelé 3€ a šli spať.
imageimage
Za mňa teda hrozne fajn oslava, určite lepšia ako nejaká ožieračka.
Ešte raz ďakujem mojim super kamarátom!
image
XOXO
Nat

Pridaj komentár

