Týždeň prvý

Mám za sebou prvý týždeň školy a prinášam pravidelné hlásenie.

Ako to už býva, prvý týždeň školy sa väčšinou nesie v duchu zoznamovania sa  predstavovania predmetov. Môj pôvodný rozvrk bol pondelok-piatok s tým, že som si z viacerých predmetov ešte chcela vybrať tie naj. Nakoniec som si nechala American Cluture and Media, kde máme skvelú učiteľku a hodiny sú veľmi interaktívne; Introduction to PR, pretože už nejaké tie základy PR mám a prišlo mi fajn dať si to v angličtine (aj keď teda profesor je furt nejaký odutý a už ma asi nemá rád, lebo som nahlas vyslovila opačný názor ako prezentoval on. No a v Kórei sa so staršími vraj proste radšej vždy naoko súhlasí); Cybercomminucation, pretože profesor dáva celkom zaujímavé články na domácu prípravu; Gender Communications, lebo to znie zaujímavo a profesorka je vraj skvelá. Odpísať som si už stihla Broadcast programming, pretože učiteľka bola fakt čudná a celkovo ma hodina nezaujala; Western Costume History- predmet, na ktorý som sa tešila najviac. Bohužiaľ profesorka prednáša iba v kórejčine, takže pre mňa tri zabité hodiny. No a okrem toho ma teda ešte čaká kórejčina, ktorá začína o dva týždne. Čo hovoríte na môj výber predmetov?

Okrem prvých školských dní sme teda s Evou absolvovali hlavne kávičkovanie, pretože ja osobne som stále ešte unavená a trochu nachladnutá, takže sa mi moc nechcelo chodiť po vonku. Ale aby sme zas nesedeli doma, tak sme si takmer každý deň dopriali niečo dobré. A teraz až do konca pobytu budeme jesť už iba ryžu a nudle doma 😀

V utorok sme cele poobedie strávili s Evinou mentorkou najprv na káve (ok na ovocnom smoothie- nová závislosť) a neskôr sme boli pozvané na večeru do celkom fancy reštaurácie Bulgogi Brothers, kde sme dostali hrozne moc vecí grátis, keďže sme boli zahraničné- polievku zo sladkých zemiakov, dve misky zeleninových šalátov a nápoje na záver. Video z varenia jedla som už pridávala pred pár dňami.

No a týždeň sme zakončili večerou v talianskej reštaurácií blízko nášho dormu. Špagety, víno a na záver tiramisu. Juch.

V reštaurácii mali na stoloch papiere a farbičky, takže sme si mohli kresliť! Najlepší vynález ever 😀

Dnes sme si inak urobili prvý turistický výlet, tak keď sa dostanem k fotkám, máte sa na čo tešiť J

XOXO

Nat

Pridaj komentár

