Paninka na cestách

Môj happy príbeh o tom, ako som si letela ako paninka.

Ako už asi viete, minulý týždeň som si tak náhodne letela do Soulu. A možno aj to, že mi dva dni pred odletom ponúkli update na business class „len“ za 600€. A že som si ho nezaplatila. A tu začína tá lepšia časť.

Po štvorhodinovom únavnom čakaní v Dubaji na letisku sme sa ja a zopár mojich nových spolužiakov vybrali na gate a nástup do lietadla. Stála som druhá v rade, predo mnou jeden Poliak. A slečna odbavovateľka mu vraví- „zmenili sme vám sedadlo“ a ja si myslím „omg, dúfam, že aj mne ho zmenili. Na nejaké debilné v strede.“ A ona- ste v business class. WTF?! Chudák Poliak nechápal čo sa stalo. No a to som už bola na rade ja, hubatá Slovenka, čo to nenechá len tak. „Môžem aj ja dosať upgrade na business?“ Ťuk ťuk do počítača. „Áno madam, máte miesto v business“. YES! Neverila som, že niekedy poletím business. Teraz si možno ťukáte na čelo. No ale ja som si to fakt chcela niekedy skúsiť. Ideálne vtedy, keď kvôli cene letenky 5000€  nebudem musieť predať obličku. No a teraz sa mi to splnilo. Takže sme sa s Poliakom celí natešení vybrali na prednostné odbavenie do lietadla- na druhé poschodie. Leteli sme totiž tým óóóbrovským dvojposchodovým airbusom.

Pri vchode nás už čakali usmiate letušky a my sme sa usadili na naše obrovské sedadlá. Ja som sa samozrejme hneď pustila do skúmania, čo všetko mám k dispozícii- veľký televízor, profi sluchátka, plyšovú masku na oči, minibar s pitím, tablet, prykrívku,… A menu. S miešanými drinkami, 15ročnou whisky, vínnou kartou…WTF?!

Kým sa turistická trieda ešte len usádzala (hahahááá), nám už servírovali šampanské, víno a džúsy.

Po štarte som si dala pohodlne nabíjať iPad do funkčnej (!!! u Etihadu nefungovala) zásuvky, vyložila nohy a pustila si výber naj Disney rozprávok.

Chvíľu po štarte sa rozdávali raňajky na bielom obruse a samozrejme šampanské :D. A čerstvá ovocná šťava.

Pekne napapaná som si povedala, že malý spánok by nezaškodil, takže som svoje kreslo posunula do polohy ležmo, letuška mi naň dala matrac a ja som nerušene a v kuse spala asi 3 hodiny! Čož je mega úspech, pretože inak v lietadle spím max 20 minút v kuse.

Pri následnej ceste na WC som v zadnej časti lietadla objavila bar (ak ste videli Sex v meste 2, tak taký, ako mali v lietadle oni). Nájs.

No a to už sa pomaly podával obed (a šampanské). Povedala som si, že nebudem troškáriť a objednala som si steak. Och! Ten bol! Dokonalý, medium, s omáčkou…ešte teraz sa mi zbiehajú slinky.

Pekne napapaná som vyfasovala od letušky Bvugari kozmetickú taštičku (!!!) a stále neveriac tomu, že som fakt letela business sme pristáli v Soule. 

A nakoniec chudáčisko tinťavý kórejec, ktorý nám vliekol naše tridsaťkilové kufre 😀 

XOXO

Nat

Pridaj komentár

