Soulové ničnerobenie

Presne tak by som nazvala moje doterajšie pôsobenie v Soule. Po štvrtku, kedy som sa presťahovala už len relaxujem.

V piatok ráno sme mali v škole orientation day. Išla som, lebo som dúfala, že sa dozviem niečo nové, no a ono nič 😀 Ale aspoň som sa zabavila, keď sa všetci tvárili hrozne zmätene a tak. Som bola za bossa. Opäť sme si dali snack na raňajky a po prednáškach nás čakalo asi 48929740 krabíc od Pizza Hut. Tak sme sa napapkali a Eve (slečna z UTB) a Florine (moja nemecká spolubývajúca) ukázala dôležité časti kampusu.

Večer sme opäť podnikli nejaké shoppingy potrieb do domácnosti a dali opäť bibimbap. Lebo veď….si musím vynahradiť tie dva mesiace bez neho. A hoci som chcela ísť skoro spať, nakoniec sme so spolubývajúcou kecali asi do 3 do rána 🙂

No a dnes ráno (ok o 11) som si povedala, že nemôžem celý deň spať takže som sa pridala k výletnej skupinke. Výlet sme zmenili na cestu do obrovského shoppingu (kde otvárali novučičký butik TOMS <3). Chudáci dvaja chlapci čo boli s nami- keď začnú Američanka, francúzska a slovenka kecať, nikdy neskončia. Takže sme si posedeli pekne v Starbucks, kúpili si spešl hrnčeky, lebo sme predsa cool kids with Starbucks mugs, prešli sa po budhistickom paláci, ale keďže sme lenivci, šli sme do ďalšej kaviarne 😀

No a o 7 večer ma už čakala Barborka a šli sme na originál taliansku pizzu (žiadna americká koláčová, juch) do Vapiana. Bolo neskutočne super po celom dni rozhovorov v angličtine hovoriť slovensky. Ani neviem ako, ale zakecali sme sa tak parádne, že som domov prišla niečo pred jedenástou v dobrej nálade. No a teraz už len oddychujem (lebo sedenie v kaviarni je fakt náročné).

Zajtra sa snáď konečne dostanem na poriadny nákup (potravín) aj ja, kimbap asi nie je to pravé na celý mesiac 😀

Have a nice day

XOXO

Nat

Pridaj komentár

