Kórea 2, deň prvý

Máme tu večer a ja prichádzam s hlásením noviniek za prvý deň Soulovania. 

Hneď ráno som ja a moja spolubývajúca Iva vyštartovali do Housing Office, aby sme vyriešili môj problém s ubytovaním a zárovň presťahovali aj Ivu. Samozrejme sa všetci tvárili, že to nie je ich chyba a že na Smartville/Roseville už nie sú voľné miesta. Následne nás poslali riešiť si to na International Office. Tam s tým samozrejme najprv nevedeli tiež nič urobiť, až na naše naliehanie čekli dostupnosť izieb v Roseville (oproti môjmu pôvodnému ubytku) a čuduj sa svete- zrazu sa našli dve posledné miesta v dvoch izbách. Hneď sme si ich rezervovali, bežali si to čeknúť na Housing Office a vybavili si odvoz vecí. Už len rýchle balenie a šup ho do lepšieho.

Následne mi vybalenie trvalo asi 2 hodiny, po ktorých som si chcela pospať….no čuduj sa svete prišiel opravár (hneď v deň, keď som nahlásila poruchu, nechápem). Takže čau spánok, vitaj trieskanie kladiva. Ale aspoň si máme kde uložiť veci.

Inak mám spolubývajúcu z Nemecka. Volá sa Florine a je super. Robí vlastné rádiovysielanie o kórejskej hidbe a tak, má cool podkolienky ako Srdcová Kráľovná, má rada Lagerfela a miluje vintage obchody. Takže som zatiaľ celkom rada.

Večer som zobrala holky na bibimbap a nsledne nás Eva zobrala do lavného obchodu s domácimi potrebami (?, niečo ako JYSK, no s viec roztomilými vecami) kde som si dokúpila príbor, topánky do sprchy, nôž a čierne čistítka uší- so sassy 😀 Potom už len rýchly nákup raňajok v Emarte (a uteráku, lebo sa mi jeden záhadne stratil :().

image

image

image

image

image

imageimage

image

image

image

Teraz už pekne oddychujem v izbe (na hornej posteli, lol) a chystám sa spať. Ráno nás čaká orientation day v škole, tak sa snáď dozviem nejaké zaujímavé novinky aspoň.

See you soon

XOXO

Nat

Pridaj komentár

