Kórea poruhé

Tak. A som tu. Kórea podruhé začína. Na jednej strane skvelo (viac info už čoskoro), na druhej hrôza. Zistila som totiž, že ma odsťahovali z vlastnej izby!!! A to ako fakt. Mala som mailom potvrdené, že ostávam bývať v rovnakej izbe, mala som tam odložených dosť vecí…a dnes sa dozviem, že to domrvili a mám si ísť bývať na úplne iný intrák. Ale že ja to tak nenechám a ráno plánujem z mojej izby (z ktorej boli okrem iného všetky moje veci vysťahované na chodbu) niekoho vyhodiť alebo čo. Takže momentálne nasraná mrznem niekde v prdeli na skákajúcom matraci a dúfam, že sa to ráno vyrieši. 

Tak mi držte palce a zajtra sa tešte na nejaký lepší literárny počin

XOXO

Nat

Pridaj komentár

