České vianoce

Vo štvrtok som si užila pravé české Vianoce! No fakt! V Českom Centre sme mali vianočný večierok pre partnerov, ktorý sa niesol práve v duchu českých vianočných tradícií, ktoré sú Kórejcom nie úplne známe.

Bohužiaľ som sa samotného večierku zúčastniť nemohla, nakoľko sme mali rozlúčkovú večeru s kamarátmi, no prípravy a aj vítanie hostí som si užila.

Okrem dvoch vianočných stromčekov boli pre hostí pripravené všetky možné zaujímavosti- slamené ozdoby, niekoľko druhov betlehemov, tradičné vianočné cukroví, plávajúce sviečky, perníky, imelo, liatie olova (ktoré som aj ja videla po prvý raz), rozkrajovanie jabĺčka na hviezdičku, sušené ovocie, Františky, prskavky a hlavne- varili sme vianočný punč! S origoš Božkov rumu! Nom nom nom…ušlo sa mi asi 5 pohárikov :D.

Na večeru sa podávali rezne a smažená ryba (ani jedno som bohužiaľ nestihla, no naša večera mi to vynahradila).

Všetko sa to odohrávalo v krásnych priestoroch salónika v Castle Praha. A vy sa pokochajte zopár fotkami.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

XOXO

Nat

Pridaj komentár

