Recepcia ČR

Pamätáte si ešte ako som šla na veľkú slávu- návštevu českého ministra priemyslu… ?

No tak po takmer dvoch mesiacoch som sa dostala k fotkám, ktoré na prianie zdieľam 

Ale pekne poporiadku. Jedného krásneho dňa mi od šéfovej Peti na mail prišla pozvánka na recepciu pri príležitosti návštevy českého ministra obchodu a priemyslu (volá sa to tak?). A tu nastal problém- blondína si pri balení doma neuvedomila, že jedny spoločensky vhodné šaty by sa jej asi aj hodili a tak som musela vyraziť do mesta. Ale zožeň v Kimove narýchlo spoločenské šaty aspoň do pol stehien (na dĺžku pod kolená som tu ani nepomyslela, bola by to strata času). Po asi trojhodinovom zháňaní som našla obyč malé čierne. Vďaka H&M.

Druhým problémom bolo načasovanie. Pred samotnou recepciou sme totiž mali naplánované kimchi making, takže som samozrejme nestíhala. Kimchi-sprcha-hlavne neroztrhnúť silonky-šup na metro.

Keď sme sa asi po pol hodine a menšom probléme nájsť miesto konania, dostavili, chvalabohu sme neboli poslední. Takže podávačka rúk, úsmevy,…

Miestom konania bol hotel InternContinental COEX, fakt nádherný  (myslím, že 4 a pol hviezdičkový) celkom luxusný hotel v Gangname.

Na začiatku večera samozrejme prebiehali príhovory ministra, veľvyslanca, nejakých Kórejcov, rozdali sa nejaké ocenenia,… nasledovalo víno, české pivo, minerálka (s bublinkami!!!) a kopce jedla. A že bolo z čoho vyberať- od jednohubiek, cez sushi, „tatarák“, cestoviny, mäsá až po tiramisu a iné talianske zákusky.

K tomu spoločnosť veľmi príjemných ľudí, pokecala som si s pani veľvyslancovou, Luckou, chalanmi z Hyunday, ktorí tu boli na služobnej ceste,…

A celý večer sme zakončili párty v Hongdae.

Neviem ako vy, ale ja mám podobné akcie hrozne rada. Stretnete na nich množstvo vysokopostavených ľudí, s ktorými si inokedy len tak nepokecáte, dáte si skvelé jedno a pitie, každý sa usmieva a je to fááájn.

Vo štvrtok ma ešte čaká krátka účasť na večierku pre partnerov Českého centra, jupí.

Pekný deň

XOXO

Nat

Pridaj komentár

