Secret Garden

V Soule momentálne „zúri“ jeseň v plnej paráde čo znamená, že je najlepšie obdobie roka na návštevu rôznych pamiatok (aspoň to nám povedal profesor v škole). A keďže sme ešte nevideli Secret Garden, rozhodli sme sa, že si vo štvrtok urobíme krátky výlet a zvyšok dňa sa budeme učiť/pracovať.

Secret Garden sa nachádza v areály Changdeokgung Palace a návšteva je možná iba so sprievodcom. Anglické prehliadky prebiehajú 2x do dňa a my sme sa hrdinsky vydali na tú skoršiu o 11:30. Celkom ma prekvapilo, že nie je obmedzený počet miest na jednotlivé prehliadky, takže sme sa stretli skupinka asi 40 (?) ľudí, čo sa mi zdá dosť.

Každopádne však záhrada stojí za návštevu a ako som už spomenula- hlavne na jeseň, kedy sa listy farbili do červena a žlta. Myslím, že fotky hovoria samé za seba J.

image

image

image

image

image

image

image

image

No a aby to stále nebolo len o pamiatkach, v záhradách sme si „adoptovali“ veľmi pohľadného Kanaďana, ktorý je v Soule na výlete. Takže sme s ním po prehliadke zašli na obed, na prechádzku k Cheonggyecheon Stream, do Deoksugung Palace (kde som už bola predtým), k City Hall a na nákupy do Myeongdongu. Chlapa, ktorého bavilo behanie po obchodoch s kórejskými vecičkami a ešte nás do nich sám posielala som ešte nezažila. Na koniec sme ho zoznámili s kórejským alkoholom (Soju a Makgeolli) a slivovicou. Myslím, že mal dosť 😀

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Sama sa divím, koľko sme toho za jeden deň stihli a som rada, že som si konečne ujasnila, kde čo v centre cca leží 😀 Inak bolo fajn robiť na jeden deň niekomu sprievodcu a nebyť aspoň raz za strateného turistu :D.

V piatok sme oddychovali po štvrtkovom výlete, večer sme si dali menšiu party v Hongdae (zistila som, že počasie už nepraje sieťovaným pančuchám a krátkej sukni) a dnes máme poalkoholický oddych. Zajtra máme v pláne budhistický chrám, takže čakajte článok.

XOXO

Nat

One thought on “Secret Garden

Pridaj komentár

