Dvojpalácový deň

Tento štvrtok patril opäť nejakým tým pamiatkam- konkrétne palácom. No a keďže Aďa výlety fláka, bola som na to zas sama. A musím povedať, že si to sále viac užívam takto…Na nikoho nemusím čakať, idem si kam chcem, na ako dlho chcem…proste úplne anticouple orientated človek som.

Ako prvú som si naplánovala návštevu Changgyeong Palace, v ktorom som sa tešila na super vyzerajúci skleník. No a nakoniec bol skleník ako z Poirota a jazierko asi to jediné, čo ma zaujalo…inak palác celkom nuda, rovnaký ako ostatné, len mu nejak chýbala podľa mňa atmosféra.

image

image

image

image

image

Ako druhý nasledovala Unhyeongung Royal Residence, čož vlastne ani nie je palác, ale obydlie. Dokonca som to vychytala tak, že som mala vstup zdarma. Inak na rozdiel od rozľahlých palácov bola Royal Residence malinká, niekoľko domov, malé nádvorie a koniec. Veľkým plusom bolo znázornenie scén zo života kráľovskej rodiny- figuríny v hanbokoch pri rozličných činnostiach- to zatiaľ nebolo v žiadnom paláci. A najsam plus? Možnosť vyskúšať si tradičný kórejský odev- hanbok. Oblečú Vás do toho, 20 minút sa môžete prechádzať po rezidencii a zaplatíte asi 2,5e 😀 Super zážitok.

image

image

image

image

image

image

image

No a po ceste domov som narazila na niečo ako eurový obchod, takže som doplnila zásobu „užitočných“ suvenírov a išla sa domov „učiť“.

Zajtra plánujem omrknúť nejaký ďalší festival, tak sa môžete tešiť na report.

Pekný večer

XOXO

Nat

One thought on “Dvojpalácový deň

Pridaj komentár

