Balet

Po dlhom čase sa opäť hlásim! Momentálne sa nám toho nahrnulo viac, keďže sa začína skúškové (ok, až tak sa neučíme, ale robíme výpisky), pracujem na článku pre Zuz a mám sa učiť asi 876828734 slovíčok na kórejčinu.

V pondelok ma ale okrem toho čakal prvý deň na stáži pre České Centrum tu v Soule. Konkrétne pomoc na vystúpení Pražského komorného baletu. A čo som vlastne robila? Keďže som ten markeťák a mám skúsenosti s organizáciou eventov, mala som možnosť INŠTALOVAŤ VÝSTAVU! 😀 Áno- rozložiť 9 maliarskych stojanov a umiestniť na ne 9 panelov. Ani by ste to asi nečakali, no zvládla som to a cítila som sa hneď taká potrebná. Nasledovala príprava pitíčka na snobárnu, postaviť sa k stolíku a vysmiato konverzovať s pánmi konzulmi a ostatnými hosťami. No a ja sa v takýchto „večierkoch“ vyžívam, takže cajk J P.S.: Ako spoznáte Východoeurópanku na spoločenskej udalosti? Na hlave má blond chemlon so zeleným prúžkom, zelené trblietavé sačko, zelenú sukňu po členky a zlaté črievice. Ariel, malá morská víla…

image

image

image

No a samotné predstavenie? Neskutočné! Som rada, že som mala možnosť ho vidieť. Jednalo sa o dve vystúpenia, obe dosť moderné takže pre tých, čo čakali tutu sukne a ružové piškotky mali asi smolu. Osobne ma oslovila viac druhá časť, kedy mali tanečníci obrovské zlaté celofánové sukne, boli potretí blatom a tanec bol mixom klasiky a moderného baletu. Mala som zimomriavky. Ak budem mať ešte možnosť vidieť nejaké predstavenie, určite idem do toho!

image

image

image

image

Bohužiaľ sa mi nepodarilo urobiť žiadnu obstojnú fotku (asi aj preto, že sa vlastne fotiť nemohlo). Tak aspoň niečo málo J

A nabudúce zasa nejaký ten výletnícky článok.

XOXO

Nat

Pridaj komentár