Nákupná horúčka

Ak existuje nákupné nebo, tak som dnes zomrela a bola v ňom…ale pekne poporiadku…

Dnes zrána som dostala chuť na makroky od Ladurée…a po chvílke googlenia zostila, že ich majú len 20 minút metrom v jednom nákupnom centre…pod pojdom nákupné centrum si prosím nepredstavte nič, ako Avion alebo Laugo…toto nákupné centrum – Shinsegae – je prvý kórejský department store a nájdete tu všetky high-end značky ako Chanel, Gucci, Burberry,…no dobre nechce sa mi to tu všetko písať. Ja som šla do pobočky v Gangname, ktorá má 9 poschodí (!!!), z ktorých som sa fakt zbežne prešla po 4 😀 Navštívila som Chanel, po prvý krát ošahala naživo svoju vysnívanú kabelku (len za 7 400 000 wonov :D); u Marca Jacobse mrkla na o niečo lacnejšie kabelky a šperky (hodne slabý výber), u Margiely poobdivovala novú limitku Conversiek (moje číslo samozrejme nemali :D), kúpila si makronky a krásny rúž…a šla domov…

No to by tunajšie stanice metra museli byť trocha menej komerčné s trocha menej obchodmi. Fakt so msa len tak prechádzala a smerovala domov, keď sa mi do cesty postavil najúžasnejší sekáč, aký som kedy videla! NESKUTOČNÝ! Asi zvážim svoju potrebu riflovej bundy a zimného kabáta 😀 (haha, našťastie ma limituje veľkosť kufra pri spiatočnej ceste). Takže som sa len tak cúrala medzi vešiakmi, keď som narazila na stojan so značkovým zbožím- nie Exclusive oddelenie u nás, kde nájdete exkluzívne vyprané tričká H&M a Amisu…ale vintage veci Dior, Lanvin, Moschino,…proste sen…nevedela som, čo skôr skúšať. Nakoniec som to ustála a povedala si, že: kabátik a bundu Burberry veľkosť 38, kt. nedopnem cez prsia si proste nekúpim, modré sačko Lanvin sa mi k ničomu nehodí, blúzka Dior je moc neforemná a fakt mi stačí blúzka Givenchy a šatka YvesSaintLaurent a jedny šaty kórejskej značky ešte s vysačkou. Takže ak má niekto záujem o Burberry kabátiky za slušnú cenu, som ochotná ísť tam mrknúť ešte raz 🙂

Teraz idem svoj dnešný krásny zážitok rozdýchať a uvariť si na večeru ryžu 😀

XOXO

Nat

Pridaj komentár

