Povinné ranné hlásenie

Ok…kým to píšem, už vlastne ani nie je ráno, ale obed…ale nevadí 😀 Takže – pravidelné obedné hlásenie.

Vlastne sa tu toho až tak moc nestalo- tri dni v týždni škola, takže na nič moc iné nemáme chuť a čas a musíme si to aspoň trochu vynahradiť cez voľné dni.

V stredu bola na pláne ZOO, ale samozrejme šťastie mi praje a tak celý deň lialo. No a keďže môj kórejský botník neobsahuje žiadne topánky vhodné do dažďa (pozdravujem doma uskladnené dva páry gumákov a Mel-ky), rozhodla som sa pre menší shopping v- ako inak- Myeongdongu 😀 Tentokrát som dokonca vošla aj do iných obchodov ako Forever 21, Zara a H&M. Asi preto, že som bola sama a nemala som pocit, že niekoho zdržujem. Pôvoddný plán na kúpu nohavíc v American Apparel nevyšiel (L)…no nakoniec som po asi troch hodinách šla domov s topánkami aj riflami európskych rozmerov, batohom (uhm…JA som si kúpila BATOH) a školáckou sukňou J Mission accomplished.

Na štvrtok sme mali v pláne hneď ráno návštevu Immigration Office. Všetci, čo v Kórei pobývajú viac ako 90 dní totiž potrebujú spašl alien card. A dokonca s ňou budeme môcť cestovať do zahraničia J.  Keďže sme prišli pomerne skoro, nezabili sme tým celý deň a už o 12 sme šli smer…ZOO!!!

Som rada, že sme sa rozhodli ísť cez pracovný týždeň, pretože v Zoo bolo fakt super prázdno, sem tam nejaká matka s dieťaťom a sem tam nejaký párik. Paráda. Musím povedať, že ma celkom prekvapilo aká staré a celkom viditeľne ošarpané to tam bolo…v porovnaní so Zlínom napríklad :D. Ale zasa prostredie super, cítila som sa ako v pralese (a hnusné pavúky visiace vo výbehoch tomu napomáhali). Dokonca som absolvovala Insectarium- ale cez oddelenie pavúkov som prebehla s pohľadom zarytým do zeme 😀 Najkrajšia bola ale delfínia show a šteniatko šimpanza, ktoré týralo šteniatko nejakej surikaty 😀

Cestou domov sme kúsok za ZOO dokonca objavili zábavný park!!! Takže sa nemôžem dočkať, kedy pôjdeme tam.

Večer sme plánovali padnúť do postele a spať, ale naši milí susedia nás vytiahli von 😀 A tka sme sa o 11 večer obliekli, sadli na taxík a šli do jedného z najlepších klubov v Soule- Octagonu. Musím povedať, že klub je to skvelý. Trocha snobárna, trocha tuc tuc…proste super. Už sa teším na ďalšiu návštevu. Škoda len, že cestou domov sme zmokli neuveriteľným spôsobom 😀

Po tak náročnom dni sme si piatok dali veľmi oddychový a pripravovali sa na sobotný plánovaný K-POP koncert.

No čo čert nechcel- v sobotu ráno zasa lialo, takže bye bye K-POP, welcome museum. Áno, chceli sme ísť do celkom známeho trick eye múzea, no keď cestou prestalo pršať, zmenili sme plán a vydali sa preskúmať ďalší z množstva palácov- Changdeognung palace. Musím povedať, že sa mi páčil oveľa viac ako ten prvý, najznámejší. Len ma trocha mrzí, že sme už nestihli Secret Gardens (ďakujeme Peťovi, že mu tak dlho trvalo prísť k nám :D). No aj tak- super J.

Sobota večer ešte mala patriť kinu, no keďže nič nehrali, nakúpili sme kopec jedla a urobili si u nás na podlahe piknik a filmový večer s hnusnými kórejskými traditional „křupkami“. Ak má niekto záujem, zdarma zašlem stuchnuté chrumkavé niečo 😀

No a čo dnes? Dnes mám veľmi praktický plán- umyť podlahu v pokojíku 😀 a urobiť prezentáciu do školy.

Budúci týždeň sa tu oslavuje kórejské vďakyvzdanie, takže to vidíme na nejaký výletík. Ostante na príjme, určite budú fotky 😀

XOXO

Nat

Pridaj komentár

