Streda- výlet si dať treba

Keďže sme s Aďkou holky šikovné a školu sme si zariadili len do stredy doobedia, hneď prvú stredu poobede sme si urobili malý trip do štvrte Itaewon, ktorá je známa svojím „trhoviskovým“ štýlom.  A ono fakt…hneď ako sme vyliezli z metra- samé stánky 😀 Cítila som sa skoro ako v Turecku/Egypte/Tunisku…aj množstvo origoš Vitónov by sa zhodovalo 😀 Nás ale v prvom rade zaujímali suveníry (ok, mňa ani nie, ale Aďku :D)…ja moc tie suveníry nemusím 😀 ale hej…kto chcete, prihláste sa, prinesiem Vám tričko Gangnam style 😀 ALE…pretĺkajúc sa stánkami sme ale narazili na…na…CONVERSE obchod! Yeah…celý Converse shop…a tie Conversky…ňamka…dokonalé…fu…ok, popojedem…

Po nákupe dostatočného množstva suvenírov sme zistili, že sme vlastne veľmi blízko od War museum…poď ho tam… Ako správne rozkukaný turisti sme však dorazili o 6 večer, keď sa múzeum zatváralo…no prešli sme si aspoň vonkajšiu expozíciu, urobili zilión fotiek a šli na metro aaa…

…aaa na večer na strešnej terase! No úplne vážne- chalani majú na streche super terasu s perfektným výhľadom…love it! Síce som tam o polnoci na nej v sukni a žabkách zamŕzala (ok, pak som si dala štýlové ponožky a deku)…ale strecha proste stojí za to!

XOXO

Nat

P.S.: A keďže som počítačový manták a nie som schopná v počítači vložiť do článku fotky (ide mi to len na iPade), tak fotky vkladám následne)

Pridaj komentár