KLIK 🙂

Mentors meeting- alebo aj stretnutie s mentormi (ľuďmi, čo nás majú na starosti). Môj menor je asi neschopák, takže som o tomto evente ani nevedela, ale Aďka ma pozvala, aby som sa pripojila k nej…a to som nemohla odmietnuť. 

Najprv nás (teda ich, ja som sa privtrela), rozdelili k stolom a potom sme sa hrali hry…fakt jako…stoličky, kvíz…a…ono to bola celkom sranda 😀 hlavne preto, že naša skupina vyhrala prvé miesto 😀

No a po spoločensky prijateľnej zábave sme sa presunuli do baru, kde sme s Aďou prišli o svoje soju virginity, dali si mega večeru, pili soju s pivom a bolo to fakt super 🙂 

Inak sa zajtra chystáme na pláž…so stay turned 🙂

Pridaj komentár

