Korean shopping I.

Náš prvý mimopotravný shopping…Aďa potrebovala novú kabelku 

Rozhodli sme sa zavrhnúť obchoďáky a dať prednosť živším častiam a nakupovaniu „vonku“. Myeong-dong vyzeral ako správna voľba. A aj bol! Tá štvrť je skvelá!!! Fakt…milujem ju už teraz J

Začali sme klasicky trojkou ZARA-Mango-H&M, no nikde žiadne letné veci (prekvapivo)…a komu by sa v tomto teple chcelo kupovať kabát?! Inak bolo všade nekonečno ľudí (ako všade v Soule- aj keď skola bude zajtra možno výnimkou :D), ale prekvapivo to vôbec nebolo to nepríjemné preplnenie ľuďmi…vlastne to bolo docela cool J

Vlastne sme nakoniec po obchodoch ani moc nechodili…skôr sme sa prechádzali, vychutnávali si atmosféru…a raz za čas vbehli do nejakej tej predajne…čo nám ale samozrejme nedalo je Forever 21…OBROVSKÝ Forever 21…Podarilo sa mi veľmi zbežne prejsť jeden a pol poschodia…Som slabý kus, ja viem a som zahanbená 😀

Po Forever 21 sme boli úúúplne unavené a tešili sme sa na dohodnutý Starbucks…cestou som ale narazila na najviac cute klobúk ever- s mačacími uškami a proste som ho tam nemohla nechať! J

Po asi 3 hodinách sa nám dokonca podarilo zohnať kabelku spĺňajúcu všetky Adine podmienky, dali si Chai Tea Latte a chceli ísť domov…

…no do cesty sa nám postavil SUPER-HYPER luxusný obchoďák (super luxusný sa nemyslí New Yorker a Orsay…ale fakt že Dior, Vuitton, Chanel….TIFFANY). Nohy ma ťahali do Chanel – z diaľky sa pokochať neskutočnou krásou flapperiek…no môj outfit som zhodnotila ako nehodný Chanela a zamierila som k Tiffanymu 😀 Pôvodný plán bol obzrieť si novú kolekciu Atlas…ale nakoniec som neodolala klasickým Return šperkom…a za chvíľku už som odchádzala s modrou taštičkou a krabičkou s bielou stuhou…krásny to deň.

P.S.: U nás sa stával rad na banány, tu sa stojí na Vuittona 😀

Po návrate domov som únavou padala no nakoniec som neodolala a dala si s chalanmi ešte jednu klasickú kórejskú shareovaciu dinner J

Musím povedať, že milujem nakupovanie, no pri tom množstve tovaru, čo tu majú ma nejak prechádza chuť 😀 No nejaké tie shoppingové články určite ešte budú- napríklad z nákupov na tradičnom kórejskom trhovisku.

Pridaj komentár

