We are almost ready!

Z 28.6.2013

Snáď to tu už trochu rozhýbeme, pretože….MÁME LETENKY! (teda vlastne ja a Aďka máme letenku, jeden cestujúci je stále bez nej).

No pekne poporiadku:

V pondelok som bola nútená zaplatiť ubytovanie (nútená ako nútená- ak som nechcela byť bezdomovec alebo si prenajímať byt za nekresťanské prachy, tak som ochotne zaplatila). Určite sa tu objaví článok o našom bývaní ale v skratke- bol nám pridelený drahší off-campus, pretože lacnejší campus dostanú američania a angličania 😀 celkom vtipné…Ubytovanie sme museli zaplatiť na celý semester vrátane zimných prázdnin, takže nás to vyšlo na skoro €1400. ALE- máme kde bývať!!!

Počas týždňa som taktiež dostala info k vízam a potvrdenie o existencii našej kórejskej školy. Už len vyplniť všetky formuláre a snáď nám vstup do krajiny povolia 😀 .

V stredu mi dokonca dorazil aj nový palubný kufrík, ktorý som si objednala (už čakám len na taký ten štýlový kozmetický a musím vybrať nejaký obrovský na oblečenie :D). Občas som trochu úchyl na zavazadlá, takže mám momentálne v izbe 3 kufre a 2 cestovné tašky :)).

image

No a kaďže štýlový kufrík bol doma, rozhodla som sa s Aďkou, že si rovno bookneme letenky. Po dĺĺĺhom dohadovaní sme si vybrali spoločnosť Etihad, pretože niektorú z podmienok každého z nás: let z Viedne, nízka cena letenky, Vyšší váhový limit- 30kg, dĺžka letu priamo úmerná ostatným podmienkam.

image

Nakoniec teda letíme z Viedne 27.8.. Smer Frankfurt-Abu-Dhabi-Soul. Dĺžka letu asi 21h, cena €736 + €30  poistenie storna letenky.

Teraz už len dúfam, že aj posledný člen našej posádky si čoskoro kúpi letenku a bude to komplet :).

Dnes teda v rýchlosti, nabudúce napríklad o našej škole.

Pekný víkend

Nat

Pridaj komentár

