Kórejčina

Zo 17.8.2013

Jedným z hlavnýchdôvodov, prečo som sa rozhodla pre štúdium v Kórei je aj možnosť naučiť sa po kórejsky. Možno sa Vám zdá nemožné za tak krátku dobučo to naštudovať, no kórejčina (hoci na prvý pohľad nevyzerá) je oveľa jednoduchšia ako napr. japončina. Pre mňa je obrovskou výhodou aj to, že kórejčina nepoužíva znaky, ale píše abecedou (Hangul).

V škole budem chodiť na klasický kurz kórejčiny pre začiatočníkov, no štúdium som zahájila už teraz sama doma. Pre tých, ktorí by to snáď tiež chceli skúsiť doporučujem stránku learn-korean-now. Narazila som na ňu náhodou a veľmi mi vyhovuje. Výuka je v angličtine a je písaná veľmi jednoducho a zrozumiteľne. Obsahuje lekcie rôznej obriažnosti, predčítané cvičenia, testy,… Cena kurzov je tiež veľmi priaznivá- $5/mesiac alebo cca $40/rok. Myslím, že niektoré časti fungujú dokonca aj ako free.

Mojou druhou pomôckou je kniha konverzácie. Tá obsahuje množstvo fráz a slovíčok, ktorésa mi zo začiatku budú určite hodiť. Kniha stála asi €10 a má ideálne vreckové rozmery. Beriem ju určite do kabelky, pretože mám echo, že páni z pick-up servisu nehovoria vôbec anglicky :D.

Trocha ma mrzí, že mi časovo nevychádza počas štúdia absolvovať intenzívny kurz kórejčiny- ale povedzme si na rovinu- zasa sa učiť denne 4 hodiny cudzí jazyk tiež nie je ideál.

Nabudúce Vám už prinesiem info o prvých naozajských hodinách kórejčiny priamo z Kórey.

Pac a pusu

Nat

Pridaj komentár

