Korean diaries by Nat

Poznáte ten pocit, že máte pred sebou niečo, čo môže zmeniť Váš doterajší život? Niečo skvelé a veľké? Máme niečo podobné na dosah ruky. 

Pred niekoľkými mesiacmi som urobila zásadné rozhodnutie- odísť študovať do zahraničia. Voľba padla na Kóreu (prečo práve Kórea sa dozviete nabudúce) a mňa teraz čaká dlhá cesta. Dlhá nielen tisíce kilometrov, ale dlhá tisíce papierov, ktoré ma od nástupu do lietadla delia (a povedzme si na rovinu, nástupom doň sa to nekončí). 

Bola by som rada, keby sa toto miesto stalo mojim “cestovateľským denníkom” a inšpiráciou, aby ste aj vy spakovali kufre a vyrazili na cestu 🙂

Takže si zapnite bezpečnostné pásy pretože vyrážame na Východ! 

Natália

Pridaj komentár

