Ja to všetko potrebujem…

…alebo Ako zbaliť všetky essentials do jedného kufra…

30kg…tridsať…kilogramov…hmotnosť dvoch priemerných štvorročných detí a tiež hmotnosť môjho kufra…

Tridsať asi nie je málo…keď si nemusíte zbaliť letné, jesenné a zimné oblečenie zároveň 😀 Leď (podobne ako ja) musíte vo svojej batožine obsiahnuť všetky pravdepodobné vývoje počasia v najbližších 4mesiacoch…je to žalostne málo…

Celý môj baliaci proces začal nákupom najváčšieho a najlahšieho kufra, aký sa dal štandardne zohnať.

Ok, poviete si…do kufra vysokého 81cm sa toho zmestí…myslela som si aj ja 😀

Ale kufor už bol doma…stačilo doň všetko uložiť a…

…nie…

Všetky veci pekne rozložiť, pripraviť, nakôpkovať- done. Bilancia- všetkým tá kopa vecí prišla vtipná.

Ale ja som stále verila- to dám. HAHA myslel si v duchu môj kufor a asi štvrtina must have kúskov ostáva doma (bye bye zimné šaty).

Prekvapivo som ale zbalila 1x UGG, 1x tenisky, 2x sandále, 2x balerínky,….2x kabát a asi 27kg ďalších potrebností.

Nič zložité, poviete si…a tu prišlo narad váženie. V kútiku duše verím, že naša osobná váha je trochu mimo a kufor váži 28kg (nejaká tá rezerva musí byť, chápete) a nie 30,6 😀 alebo že teta odbavpvačka bude mať dobrý deň a prižmúri be oči…alebo si proste doplatím $81 za každý ďalší kilogram (a to proste chceš).

Takže ako-tak s odrenými ušami- mali by sme hlavné zavazadlo. No aby toho nebolo málo, môj ultra super štýlový príručák má miesto 7kg asi 8, kabelka asi 5 a taška s notebookom (kt. by nemala obsahovať nič iné ako notebook) asi 6. Nie úplne si viem predstaviť ako s tým pocestujem, ale táto skutočnosť mi momentálne príde ako nepodstatná.

Inak viete mi vysvetliť, ako sa niekto zbalí do limitu 23kg?! 😀 Na 4mesiace?! Veď to nie je v ľudských silách! Máte na balenie sa nejaké tipy? Určite sa budú hodiť pri ceste späť.

Držte palce na letisku

XOXO

Nat

Pridaj komentár

