A keďže musím chodiť aj do školy…

Zo 16.8.2013

…musím si zapísať nejaké tie predmety…

Zistila som, že niektorí moji spolužiaci majú to šťastie, že si môžu študovať čo chcú…ja ale AŽ také šťastie nemám- moje predmety sa musia aspoň vzdialene podobať na tie, čo by som študovala na mojej home univerzite.

Vybrať vhodné kurzy, ktoré by sa ako tak zhodovali, vyzerali ako-tak zaujímavo, vyučovali sa v nejký normálny termín,…nám zabralo dosť celkom času, no nakoniec sa náš zoznam scvrkol na niekoľko prijateľných kurzov. Zostalo už len si ich zaregistrovať.

Neviem, ako to funguje na Vašej škole, no u nás v Zlíne je vždy doslova boj zapísať si vysnívanú etiku (hahaha) tak, aby sa nekryla s voliteľnými dejinami. No…to som nepoznala zapisovanie sa v Kimove…

Záhada č.1- prečo kórejci, ktoerý vyrábajú super-duper Samsungy používajú na zápis Internet Expolorer?! (áno, ak ste vlastníkom Mac-u, máte proste smolu, ak si náhodou chcete pozrieť rozvrh na iPade, máte proste smolu, ak sa Vaše pc rozhodne, že sa mu proste IE spustiť nechce- máte smolu).

Inak je zápis na mojej Korean uni. rozdenelý na:

a) zapisujú sa international students- v kurzoch sa otvára max 10% miest  —> možnosť zápisu pre asi 0-3 ľudí

b) zapisujú sa všetci podľa ročníka a tomu prislúchajúcich kurzov —> boj so všetkými ready to go kórejcami (mala som veľké šťastie a podarilo sa mi registrovať všetkých 5 chcených predmetov + 2 náhradné)

c) zapisujú sa všetci na všetko

d) drop on-drop off obdobie- na začiatku školy si iniciatívne môžete obehnúť vyučujúcich a pekne poprosiť, aby Vás do svojho kurzu zapísali napriek plnej kapacite

Mne sa našťastie podarilo zapísať si 3 predmety už v prvom kole a ďalšie 4 v riadnom termíne, takže mám v podstate pokoj, za čo som veľmi rada. Teraz už len musím urobiť zmeny v školských papieroch, keďže v tých pôvodných mám úplne iné predmety a po príchode sa prihlásiť na kurz kórejčiny (na ktorý sa mimochodom veľmi teším :)).

Rozvrh sa mi teda podarilo zostaviť tak, ako som chcela- aby som mala voľno od piatka do nedele 🙂 No a keď sa rozhodnem, ktorých dvoch predmetov sa ešte “vzdám” bude vyzerať oveľa lepšie a trips friendly.

image

Môj course list

Takže ešte držte palce pri rozhodovaní

XOXO

Nat

Pridaj komentár

